Дуальна освіта

Основне завдання впровадження елементів дуальної форми навчання – усунути основні недоліки традиційних форм і методів навчання майбутніх фахівців, подолати розрив між теорією і практикою, освітою й виробництвом, та підвищити якість підготовки кваліфікованих кадрів з урахуванням вимог роботодавців у рамках нових організаційно-відмінних форм навчання у коледжі. Навчання з елементами дуальної освіти існує вже понад три роки.

Елементи дуальної освіти присутні й при проходженні студентами різних видів виробничих практик. Технологічні та переддипломні практики студенти проходять на виробництві. Керівники практик розробляють щоденники-звіти, з врахуванням усіх вимог, які дозволяють студентам отримати відповідні навички та практичні вміння, пройшовши весь виробничий процес, вивчивши діяльність усіх структурних підрозділів.

З цією метою між коледжем та провідними підприємствами укладаються двосторонні угоди про співпрацю, що дозволяють студентам проходити дуальне навчання, практичне навчання, а викладачам та майстрам виробничого навчання – стажування на виробництві.

Робота щодо запровадження дуальної форми здобуття освіти триває і набуває постійного і системного характеру, напрацьовується необхідний досвід, створюються методичні документи, налагоджуються необхідні виробничі зв’язки. При цьому проводиться систематична роз’яснювальна робота зі студентами щодо переваг навчання за дуальною формою здобуття освіти.

Положення про дуальну форму здобуття освіти у КЕМТі