Метою підвищення кваліфікації педагогічних працівників є їх професійний розвиток відповідно до державної політики у галузі освіти та забезпечення якості освіти.
Основними завданнями підвищення кваліфікації є:
- удосконалення раніше набутих та набуття нових компетентностей у межах професійної діяльності або галузі знань з урахуванням вимог відповідного професійного стандарту);
- оновлення та поглиблення знань, формування нових компетенцій з профілюючих навчальних дисциплін;
- формування та розвитку цифрової, управлінської, комунікаційної, медійної, інклюзивної, мовленнєвої компетентностей;
- засвоєння інноваційних технологій, форм, методів та засобів навчання;
- набуття досвіду формування змісту навчання з урахуванням його цільового спрямування, посадових обов’язків викладачів, здобутої світи, досвіду практичної роботи та професійної діяльності;
- вивчення вітчизняного та зарубіжного досвіду з метою якісного вирішення професійних завдань у сфері освітянської, наукової та виробничої діяльності;
- вироблення конкретних пропозицій з вдосконалення освітнього процесу, впровадження в практику навчання передових досягнень науки, техніки та виробництва.
Викладачі Коледжу можуть підвищувати кваліфікацію за різними формами, видами.
Формами підвищення кваліфікації є інституційна (очна (денна, вечірня), заочна, дистанційна, мережева), дуальна, на робочому місці, на виробництві тощо. Форми підвищення кваліфікації можуть поєднуватись.
Основними видами підвищення кваліфікації є:
- навчання за програмою підвищення кваліфікації;
- стажування;
- участь у семінарах, практикумах, тренінгах, вебінарах, майстеркласах тощо.
Окремими видами діяльності педагогічних працівників Коледжу, що провадилися поза межами плану підвищення кваліфікації закладу освіти та визнаються Коледжем, як підвищення кваліфікації є:
- здобуття наукового ступеня;
- здобуття вищої освіти у відповідній галузі знань за профілем професійної діяльності;
- участь у програмах академічної мобільності;
- стажування;
- самоосвіта.
Педагогічні працівники з урахуванням результатів самооцінки компетентностей і професійних потреб, змісту власної викладацької діяльності та/або посадових обов'язків самостійно обирають конкретні форми, види, напрями та суб'єктів надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації (далі - суб'єкти підвищення кваліфікації).
СУБЄКТИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЙ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
- КНП «Освітня агенція міста Києва» (освітній хаб міста КИЄВА) - https://eduhub.in.ua/
- ГО «Прометеус» - https://prometheus.org.ua/courses-catalog/?filter=28
- Студія онлайн-освіти EdEra - https://www.ed-era.com/
- Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти - https://nmcvfpo.com/pidvyshhennya-kvalifikacziyi-2021/
- ГО "ІППО", ПЕДРАДА - https://pedrada.ippo.com.ua/
- ГО «ІППО» - https://ippo.com.ua/
- ТОВ «Всеосвіта» - https://vseosvita.ua/news/tov-vseosvita-ie-ofitsiinym-subiektompidvyshchennia-kvalifikatsii-pedahohiv-lyst-mon-4675.html
- ТОВ «На Урок» - https://naurok.com.ua/upgrade

НАКАЗ про направлення керівних кадрів на курси підвищення кваліфікації
Положення про підвищення кваліфікації педагогічних працівників коледжу
Дані про підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників у 2021 році
Дані про підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників у 2022 році
План підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників у 2023 році