Циклова комісія природничо-математичних забезпечує викладання дисциплін з циклу природничо-математичної підготовки для усіх спеціальностей коледжу. Навчальна робота комісії організована з урахуванням навчально-виховного процесу та направлена на формування знань, умінь та навичок студентів із фундаментальних дисциплін.
Викладачі комісії постійно працюють над розвитком професійної компетентності, впровадженням нових сучасних форм і методів навчання, займаються науковою роботою, працюють з обдарованою та творчою молоддю.
Циклова комісія працює над питаннями:
- - організації науково-дослідницької роботи студентів, як методу пошукового навчання;
- - впровадження інноваційних технологій в навчальний процес, раціоналізація навчальної діяльності викладачів та студентів;
- - вдосконалення заняття як основної форми навчально-виховної діяльності з метою підвищення рівня знань студентів шляхом впровадження особистісно-орієнтованого підходу, спільної продуктивної та творчої діяльності викладача зі студентами.
Науково-методична робота циклової комісії здійснюється за наступними напрямками:
- - поглиблення педагогічних та фахових знань;
- - вивчення принципів розвитку сучасної національної та світової школи;
- - вдосконалення методики викладання дисциплін;
- - систематичне інформування про нові методичні розробки;
- - науково-методична робота викладачів;
- - робота із обдарованими студентами;
- - профорієнтаційна робота.
Робота циклової комісії сприяє організації викладачів на вдосконалення змісту навчання, методичної підготовки викладачів стосовно проведення навчальної та виховної роботи, вивченню та пропаганді передового досвіду в навчально-виховній роботі, активізації самостійної роботи викладачів щодо підвищення свого професійного рівня.
Студенти щорічно займають призові місця в міських олімпіадах з математики, фізики, хімії. Студенти приймають участь у наукових конференціях.
Методична робота викладачів циклової комісії носить системний, цілеспрямований характер, та сприяє вдосконаленню навчально-виховного процесу. Викладачі комісії приймають активну участь у виставці методичних розробок, виступають з доповідями на конференціях, діляться досвідом робот із колегами.
Ключові компетентності:
- здатність до абстрактного мислення, аналізу і синтезу. Здатність вирішувати практичні задачі із залученням методів математики, фізики та електротехніки;
- здатність до пошуку, обробки та аналізу інформації з різних джерел, приймати обґрунтовані рішення, виявляти та оцінювати ризики;
- здатність вчитися, опановувати сучасні знання та самовдосконалюватися;
- здатність практично використовувати інформаційні та комунікаційні технології, створювати бази даних;
- здатність розробляти паралельні алгоритми, програмувати процеси, організовувати взаємодію процесів, розробляти та налагоджувати паралельні (розподілені) програми;
- здатність застосовувати комп’ютерну логіку при проектуванні блоків комп’ютера та комп’ютерну арифметику при проектуванні арифметично-логічних пристроїв;
- застосовувати математичний апарат для розв’язування фізичних задач, обґрунтування та доведення тверджень; опрацювання, інтерпретації, оцінювання результатів експериментів і спостережень; побудови графіків фізичних процесів; моделювання фізичних у формі математичних рівнянь і співвідношень;
Проблема компетентнісного підходу полягає в тому, що самі по собі компетентності не піддаються оцінці. Безпосереднім результатом освітнього процесу є очікувані результати навчання, які являють собою сукупність знань, умінь, навичок, суджень, ставлень, набутих особою у процесі навчання, досягнення яких можна чітко ідентифікувати, кількісно оцінити та виміряти. Виявлення сформованості знаннєвого компонента можливе через уміння оперувати термінами та поняттями; формулювати визначення понять; називати ті чи інші явища, процеси тощо; характеризувати їх за певними ознаками; пояснювати механізми процесів тощо. Сформованість діяльнісного компонента тісно поєднана з виконанням практичної частини програми. Прояв ціннісного компонента виражений через ставлення учнів у висловлених судженнях, обґрунтуванні їх, оцінці, висновках.
Програма дає право вчителю творчо підходити до реалізації її змісту, добирати об'єкти для вивчення та включати в зміст освіти приклади зі свого регіону, змінювати послідовність вивчення окремих питань у межах теми. Кількість годин на вивчення теми є орієнтовною і може бути змінена Резервні години можуть бути використані для повторення, систематизації, узагальнення навчального матеріалу, контролю та оцінювання навчальних досягнень студентів.
Навчальні дисципліни, які закріплені за цикловою комісією:
Навчальні дисципліни, що викладає: «Фізика і астрономія (фізика)», «Фізика», «Географія»