Виховна робота відповідно до нормативно-правових документів, що регулюють діяльність закладів вищої освіти, – один із основних напрямів діяльності Київського електромеханічного фахового коледжу та обов’язків викладацького складу. Система виховної роботи спрямовується на формування належної культури у викладачів і студентів закладу, налагодженням між ними стосунків у межах етичних норм.
Метою виховної діяльності в КЕМТі є надання майбутнім фахівцям основоположних цінностей, ідей і переконань стосовно української державності та національної ідеї, формування активної громадської і особистої позиції молоді у становленні міцної і авторитетної держави, духовно збагаченої, інтелектуально розвиненої і активної особистості сформованої як громадянин, патріот, висококваліфікований фахівець і сім’янин.
В коледжі систематично проводяться виховні заходи про поняття агресивної поведінки підлітків, ознайомлення студентів із загальнолюдськими цінностями, методами подолання агресії та толерантності, вмінням контролювати себе у різних критичних ситуаціях, розширенням свого словникового запасу, розвитком гнучкості мислення, формування навичок толерантного спілкування, виховання почуття поваги та гідності.
План заходів щодо профілактики булінгу на 2022-2023 н.р.
НАКАЗ про затвердження порядку та подання заяв про випадки булінгу
Правила поведінки здобувача освіти коледжу
Основними формами виховної роботи зі студентами коледжу є:
- - виховання під час навчальних занять та виховних годин;
- - позаурочна та індивідуальна робота;
- - заняття в спортивних секціях, творчих колективах, клубах за інтересами;
- - участь у підготовці та проведенні конкурсів, свят, тематичних вечорів;
- - робота в органах студентського самоврядування;
- - виховна робота в гуртожитках.
Виховання студентської молоді здійснюється за такими напрямами:
- - національно-патріотичне виховання;
- - адаптація студентів нового набору;
- - інтелектуально-духовне виховання;
- - превентивне та правове виховання;
- - морально-етичне виховання;
- - екологічне виховання;
- - художньо-естетичне виховання;
- - трудове виховання;
- - сімейно-родинне виховання;
- - профорієнтаційне виховання;
- - фізично-оздоровче виховання.
Основні завдання виховної роботи:
- - забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості в Україні відповідно до її інтересів та можливостей;
- - виховання правової культури, поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки - Герба, Прапора, Гімну України та історичних святинь;
- - сприяння набуттю молоддю соціального досвіду, успадкування духовних та культурних надбань українського народу;
- - формування духовних цінностей українського патріота: почуття патріотизму, національної свідомості, любові до українського народу, його історії, Української Держави, рідної землі родини, гордості за минуле і сучасне на прикладах героїчної історії українського народу та кращих зразків культурної спадщини;
- - формування мовної культури, оволодіння та вживання української мови як духовного коду нації;
- - відновлення і вшанування національної пам’яті;
- - ствердження принципів загальнолюдської моралі – правди, справедливості, милосердя, патріотизму, доброти та інших доброзичливостей;
- - формування психологічної та фізичної готовності молоді до виконання громадського та конституційного обов’язку щодо відстоювання національних інтересів та незалежності держави, підвищення престижу і розвиток мотивації молоді до державної та військової служби;
- - відродження та розвиток українського козацтва як важливої громадської сили військово-патріотичного виховання молоді;
- - забезпечення повноцінного розвитку молоді, охорона і зміцнення її фізичного, психологічного та духовного здоров’я;
- - виховання у студентів бережливого економного ставлення до державного майна;
- - забезпечення високої художньо-естетичної культури, розвиток естетичних потреб та почуттів;
- - вироблення екологічної культури, розуміння необхідності гармонії її відносин із природою;
- - забезпечення духовної єдності поколінь, виховання поваги до батьків, людей похилого віку, турбота про молодших та людей з особливими потребами;
- - формування у студентів потреби вести здоровий спосіб життя, позбуватися шкідливих звичок.